Powered By Blogger

петък, 19 ноември 2010 г.

"С дъх на кафе"

Онзи ден бях на кафе с една моя приятелка -бяхме седнали в едно от онези приятни кафенета,където пускат тиха приятна музика и правят вълшебства от кафе и какао - казваше се  "Онда". И така посръбвайки от божествения горещ шоколад който правят там  измежду приятните приказки с приятелката ми ,се роди новата ми идея - картички на тема кафе и всичко свързано с него:


 Ето тези "влюбени" чашки димят така приятно,сякаш приканват да си пийнем от тях


Ето го и "Веселият" Париж -там правят много хубаво кафе,повярвайте ми  - казвам го от личен опит.


С кафенцето винаги върви да си поръчаш нещо сладко - а какво по-хубаво от парче "ягодово парфе"

Ето и я и тази малка загадъчна дама,която така се наслаждава на кафето,че светът около нея е станал по-шарен


Някой предпочитат да добавят захар на кафенцето си -ето я и нея.


А,за тези като мен,които не са почитатели на кафето -приготвила съм чай -топъл и ароматен с препечена филийка - класика


Ето я и тази английска лейди,която също като мен е почитател на чая.


Приятната обстановка в кафенето е първото нещо,което забелязваме.

А,ето и още една чашка кафе за тези,които обичат допълнително :):):)

Това е за сега от мен желая ви приятни и отпускащи мигове с вашата любима напитка. :)
Весела събота и неделя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар