Powered By Blogger

понеделник, 1 ноември 2010 г.

Здравейте,в първата си публикация искам да ви разкажа малко повече за себе си и за това,което се занимавам. 
Рисуването върху стъкло се е превърнало за мен в начин на живот. Нужно ми е само да видя стъкления съд,който ми се предлага и вече съм си представила точно как да бъде изрисувано ,с какви детайли ,какви цветове....
Същото се случва,когато видя картона и цветните хартии,както и хилядите други орнаменти,които могат да бъдат добавени,за да помогнат за превръщането  им в завършена картичка.Човек може да открие красотата във всичко,стига само да се огледа. В по-следващите си публикации,ще разкажа за техниките си на работа и за материалите,с които  най-лесно  и най-качествено работя. Разбира се, ще кача и снимки на нещата,които съм изработила с много любов .
Искам да превърна този блог в един от любимите ви и ще се постарая да стане скоро. :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар