Powered By Blogger

четвъртък, 16 декември 2010 г.

Коледни картички

Ето още някой от моите картички за Коледните празници. Сега имам толкова много проекти,че не остава време да правя много картички, но съм замислила поне още веднъж след този път да кача Коледни картички.След това се отдавам на Коледно настроение и творене на подаръци  за близките ми същества :):):)
 И така ето някой от последните ми проекти:

 Ето това е Врабчо с коледна шапчица
 Ето го как изглежда целия когато не е скрит.
 И тази малчуганка, която си е гушнала мечето и чака шейната с подаръците.
 Снежко -за него съм използвала лепило с накрайник и брокат ,за да блести така.
 Ето  го и Мичу от прекрасните печати на "Softpencil"
 Мичу и компания ви желаят Весела Коледа.
 Ето я и тази  красавица.
 Снежко.

 Тази картичка е с джоб  за това съм я снимала два пъти,за да се види .

Тази също е с джоб и  вътре се крие малка скиорка :)




Това е за сега от мен съвсем скоро качвам и още една партида картички ,както и  разни рисувани стъкълца.
Усмивки на всички :):):)

Няма коментари:

Публикуване на коментар